Соня Немска: Изнервена съм, че Денислав е в къщата

Кариерата на Соня Немска стартира преди осем години. Под крилото си я взема Годжи, който е музикален продуцент в несъществуващата в момента компания на Слави БМК. Соня записва няколко песнички под вещото ръководство на басиста. Прави впечатление като миловидно русо и симпатично момиче, но не успява да се наложи. По онова време Соня пее: „Манекенка искам аз да стана. Манекенка – да съм важна дама. Манекенка – мъните да падат На 20 години Соня ражда от криминално проявения Янко Ваташки – Лудия. Днес гледа дъщеря си Рая само с помощта на родителите си. Певицата твърди, че с Янко са се разделили цивилизовано, но слуховете, че я е поступвал, циркулират от доста време. Според злите езици ревността му е била в основата на това Соня да не пробие в БМК. Янко не е могъл да се примири с близостта на благоверната си с Годжи. Самата певица отрича между тях да е имало връзка. В началото на тази година се залюбва с Денислав, участник в Биг Брадър 4 и в неин клип. Твърди, че никога не е била на повикване. За интересните факти около техните отношения и триъгълникът с Иванина, за случващото се в кариерата й, Соня Немска беше откровена пред СЛАВА:

Участието Ви в предването Малката сестра предизвика доста коментари. Какво чухте за себе си?
Вярно е, че направих няколко по-злобнички изказвания, но това е нормално. Все пак Денислав е вътре в Къщата и съм малко изнервена. Ревнувам.

Възприемате ли Иванина като конкуренция?
Искам да уточня, че аз харесвам Иванина визуално. Но има нещо лигаво в нея, което не одобрявам. Когато излезе от играта, не мисля, че бихме могли да бъдем приятелки. Аз гледам непрекъснато в Интернет Биг Брадър и виждам какво е отношението на Денислав към нея. Той я възприема като сексуален обект. Няма и не може да има нищо повече между тях освен физическо привличане, защото и той е много привлекателен.


28.11.2008

Няма коментари:

Публикуване на коментар